„Eikite ir skelbkite, jog prisiartino dangaus karalystė“ Mt 10, 7
« 2024 » | « Balandis »
Pr A T K P Š S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Naujienos

Paskelbta: 2017-02-28

Seminaras „IKT panaudojimas matuojant mokinio pažangą dorinio ugdymo pamokose“.

Seminaras „IKT panaudojimas matuojant mokinio pažangą dorinio ugdymo pamokose“.

   Šiuolaikinėje mokykloje aktyvūs mokymo(si) metodai kartu su informacinėmis komunikacinėmis technologijomis (toliau IKT) turėtų būti neatsiejama mokymo(si) proceso dalis, nes kompiuteris yra edukacinės praktikos realybė.
   Mokyklos paskirtis – paruošti vaiką gyvenimui, kuris yra labai greitai kintantis, tobulėjantis, įnešantis vis daugiau informacinių technologijų naudojimo. Tačiau iškyla problema – nors pastaruoju metu yra labai daug kalbama apie aktyvų mokymą, pasitelkiant IKT, naudojimą pamokose bei jų naudą, daug mokytojų šių metodų netaiko arba taiko retai. Edukologai teigia, jog kompiuterinės ugdymo programos mokymo(si) procese yra stebėtinai veiksmingos, nes įneša į ugdymą interaktyvumo, greitą rezultatų išsiaiškinimą, paprastesnį ugdymosi individualizavimą, mažesnes laiko sąnaudas, veiksmingumą ir kt. Taigi, ugdymas(is), pasitelkiant IKT, turi nemažai stipriųjų pusių, kurios turtina patį mokymo(si) procesą.
   IKT plėtotė, šiuolaikinės informacinės visuomenės, informacinės kultūros formavimasis – tai procesai, kurie keičia daugelio žmonių gyvenimą ir kelia naujų klausimų jaunajai kartai. Taip pat dažnas informacinių technologijų naudojimas daro įtaką mokinių mokymosi stiliui. Jie greitai perpranta įvairias informacines technologijas ir šiuolaikinės mokyklos mokytojui iškelia uždavinį – tobulėti šioje srityje.
   Seminaro tikslas pristatyti mokytojams interaktyvius testus (kahoot.it ir Google Disk), kurie padeda matuoti mokinių mokymosi pažangą, bei išmokti patiems juos kurti.
  

Lektorė: Gabrielė Motiejūnienė, Vilniaus „Versmės“ katalikiškos gimnazijos dorinio ugdymo (tikybos) mokytoja.

Data: 2017 m. gegužės 15 d.

Vieta: Marijonų gimnazija, J. Bendoriaus g. 11, Marijampolė.

Laikas: 11 – 17 val. (Registracija nuo 10.30 val.)

Dalyvio įnašas: 10. (Mokant iš asmeninių lėšų). Jei apmoka mokykla – 17 €.

Dalyvių skaičius: 25.

Registracija: nuo 2017 04 27 iki 2017 05 10. REGISTRACIJA elektroninėje sistemoje. (paspaudus ant žodžio REGISTRACIJA reikia užpildyti anketą ir paspausti "pateikti"). Kilus neaiškumams skambinkite referentei Linai tel. nr. 8-674-54153. Registracijos patvirtinimui turite gauti atsakymą iš Katechetikos centro.

Katechetikos centras pasilieka teisę koreguoti dalyvių sąrašą, apie tai informuodamas seminaro dalyvius likus porai dienų iki seminaro. Vietoj savęs atsiųsti kitą asmenį negalima, turite informuoti KC apie pasikeitusias galimybes atvykti. Nespėję užsiregistruoti, tačiau norintys dalyvauti – informuokite, esant galimybei pakviesime.

 


   DIENOTVARKĖ
10.30 val. – Registracija.
11.00 – 11.45 val. – Įvadas. Create.kahoot.it interaktyvaus testo programos pristatymas, pasidalinimas gerąją patirtimi.
11.45 – 12.00 val. – Kava, arbata.
12.00 – 13.30 val. – Interaktyvaus testo, naudojant Create.kahoot.it tinklalapį, kūrimas.
13.30 – 14.30 val. – Pietūs.
14.30 – 15.30 val. – Google Disko galimybių mokymo(si) procese pristatymas, pasidalinimas gerąja patirtimi.
15.30 – 15.45 val. – Kava, arbata.
15.45 – 16.45 val. – Interaktyvaus testo, naudojant Google Diską, kūrimas.
16.45 – 17.00 val.
Namų darbai. Apibendrinimas. Pabaiga.